Logo ro.usedteslamodels.com

Întâlnirea Acționarilor Tesla Din [videoclip] - Electrek

2024

Cuprins:

Video: Întâlnirea Acționarilor Tesla Din [videoclip] - Electrek

Video: Întâlnirea Acționarilor Tesla Din [videoclip] - Electrek
Video: Model S Plaid Delivery Event 2024, Martie
Întâlnirea Acționarilor Tesla Din [videoclip] - Electrek
Întâlnirea Acționarilor Tesla Din [videoclip] - Electrek
Anonim

Originalul este aici pe site-ul Tesla

  • Încă nu au fost victime sau chiar răni grave într-o Tesla, parcurgând 344 de milioane de kilometri, în ciuda faptului că unul a plecat de pe o stâncă și altul a lovit bariere de ciment care depășește 110 mph (provocând unul dintre celebrele incendii).
  • Scopul lui Tesla / Musk este ca oamenilor să le placă modelul S mai mult decât casa lor și acest lucru este deja uneori cazul.
  • Personalizarea modelului S vine în următoarea actualizare: vreau să spun că variază de la extrem de funcțional la nu chiar atât de mult, vei putea să-ți numești mașina și va apărea în aplicația mobilă cu acest nume. Mașina învață comportamentul dvs. și se adaptează automat la ceea ce doriți.

    Noua tehnologie include direcții bazate pe trafic și integrare în calendar și anticipare unde vă veți avertiza dacă există trafic pe parcurs se va întâmpla, făcând din Tesla un concurent cu Google și Apple în spațiul auto. Mașinile Tesla vor funcționa în colaborare ca rețea, un fel de informații furnizate din cloud în ceea ce privește informațiile despre trafic. Asa cum punctele de date ale Tesla sunt probabil aproape inutile, dar când apare modelul ieftin …

  • Vorbind despre noul model, acesta nu va fi numit modelul E, pentru că, atunci când Ford a aflat, au mers și l-au înregistrat, după care au amenințat-o în judecată. Deci FORD UCIS SEXY. Nu te temi niciodată că Tesla comercializează alte nume care le plac.

Transcrierea brută este prezentată mai jos prin Căutarea Alfei

Directori

Todd Maron - consilier general adjunct

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

James McRitchie - CorpGov. Net

Analistii

Tesla Motors, Inc. (TSLA) 2014 Adunarea anuală a acționarilor și convorbirea publică prin web la 3 iunie 2014 14:00 ET

Todd Maron - consilier general adjunct

Buna dimineata, tuturor, buna dimineata. Bine ați venit la Adunarea Anuală a Acționarilor 2014 ai Tesla, suntem foarte bucuroși că ați putea fi astăzi aici cu noi. Numele meu este Todd Maron, sunt consilier general adjunct al Tesla. Momentan îl vom întâmpina pe scenă pe Elon Musk, co-fondatorul nostru, CEO și președinte. Aș dori să prezint Consiliul nostru, care stă în față. Avem, de asemenea, CFO, Deepak Ahuja și vicepreședintele nostru pentru relații cu investitorii, Jeff Evanson. De asemenea, avem reprezentanți de la auditorul nostru independent PricewaterhouseCoopers.

Există două părți pentru ședința de astăzi, în primul rând vom avea partea formală a ședinței. Acesta va acoperi cele cinci elemente pe care compania le-a solicitat acționarilor să voteze astăzi. După votare, Elon va oferi o scurtă privire de ansamblu asupra companiei și vom avea sesiunea de întrebări și răspunsuri.

Voi începe apelând oficial la Adunarea Anuală a Acționarilor Tesla la comandă. Vă rog să vă referiți la ordinea de zi și regulile ședinței pe care ați primit-o mai devreme astăzi. Declar că sondajele sunt acum deschise. Așa cum am menționat anterior, dacă doriți să depuneți un buletin de vot pentru a vota sau dacă doriți să vă schimbați votul, vă rugăm să alegeți unul la masă și să îl înmânați inspectorului nostru de alegeri Lisa Brenton, care este în spate. Lisa a depus și a semnat și a depus jurământul ca inspector al alegerilor și care va fi depusă în câteva minute de la ședința de astăzi.

Partajarea computerului a certificat că începând cu 24 aprilie 2014, materialele proxy sau o notificare privind disponibilitatea pe internet a materialelor proxy au fost trimise prin poștă sau furnizate tuturor acționarilor înregistrați începând cu 10 aprilie 2014. Copiile acestor materiale proxy și certificate conexe vor fii atașat și la procesul-verbal al ședinței de astăzi.

Avem majoritatea acțiunilor restante reprezentate la ședința de astăzi, deci declar că există un cvorum prezent și că putem continua cu ședința. Desfășurăm întâlnirea în conformitate cu statutele Tesla. Cele cinci puncte din ordinea de zi de azi sunt următoarele. În primul rând, a ales doi directori ai clasei 1, Elon Musk și Steve Jurvetson, care vor îndeplini un mandat de trei ani sau până când succesorii lor respectivi sunt aleși și calificați dual. În al doilea rând, să deținem votul fără caracter obligatoriu pentru a aproba pe baza consultativă, programul nostru de compensare executivă din 2013. În al treilea rând, să aprobăm o modificare și o retratare a planului de stimulare a capitalurilor propuse de Tesla pentru 2010 pentru a specifica anumite obiective de performanță și pentru a limita limita premiilor acordate în cadrul planului. A patra parte a ratificării numirii PricewaterhouseCoopers ca auditori independenți ai Tesla pentru anul fiscal care se încheie la 31 decembrie 2013.

Consiliul Tesla a recomandat acționarilor noștri să voteze pentru fiecare dintre candidații directorului și pentru fiecare dintre aceste patru elemente. În cele din urmă, am primit astăzi o propunere a acționarilor cu privire la prevederile privind votul majorității superioare în documentele noastre de conducere. Consiliul nostru a recomandat acționarilor noștri să voteze împotriva propunerii acționarilor, propunerea acționarilor va fi prezentată astăzi de James McRitchie și am înțeles că domnul McRitchie este aici și este gata să-și prezinte propunerea. Așadar, domnule McRitchie, dacă puteți păși la microfon, vă vom oferi câteva minute aici. Mulțumesc.

James McRitchie - CorpGov. Net

Mulțumesc foarte mult. În primul rând vreau să spun că sunt încântat să fiu acționar al Tesla. Compania noastră a arătat că combaterea schimbărilor climatice poate fi mai interesantă și contribuie la aceasta. Cea mai bună mașină testată de rapoartele consumatorilor și cu reducerile anunțate recent la instalațiile electrice EPA, mașinile noastre vor fi și mai curate. Tesla este o companie grozavă, dar chiar și companiile mari pot fi îmbunătățite, aș dori ca standardele noastre de guvernanță corporativă să se potrivească într-o zi standardelor noastre de inginerie. De aceea, îmi propun să elimini cerințele de vot majorității superioare ale Tesla. Și cred că acest lucru ne va ajuta să atragem mai mulți acționari instituționali. Nu sunt singur și opoziția mea față de cerințele super majorității, mulți le consideră un impediment pentru buna guvernare. De exemplu, consiliul investitorilor instituționali ai căror membri au peste 3 trilioane de dolari în active investite include următoarele în politicile lor de guvernanță corporativă. În ceea ce privește cerințele de vot, votul majorității acțiunilor comune restante ar trebui să fie suficient pentru a modifica societatea prin legi sau pentru a întreprinde alte acțiuni care impun, primește un vot de proprietar, voturile super majorității nu ar trebui să fie necesare.

Mulțumesc. Și îți cer votul tău.

Todd Maron - consilier general adjunct

Mulțumesc, domnule McRitchie. Aș dori să reamintesc acționarilor noștri că Consiliul Tesla a pregătit o declarație în opoziție cu declarațiile domnului McRitchie și aceasta se găsește în declarația noastră de împuternicire. Au recomandat din nou să votezi împotriva acestei propuneri. Înainte de a încheia ședința, partea formală a ședinței, aș ruga doar să rămână procuri în audiență care nu au fost depuse? Așadar, dacă puteți găsi vă rog Lisa, sau Lisa, dacă puteți veni să strângeți reprezentanții rămași, abia așteptăm să fie înmânate. Mulțumesc.

Vom încerca să calculăm analiza evident neoficială și să anunțăm că și la sfârșitul întâlnirii. Dar vom aștepta doar ca celelalte voturi să fie înmânate. Doar încă unul aici, aici. Oricine altcineva? Încă unul aici. Bine, nu mai văd mâinile în sus. Declar că sondajele sunt acum închise. Așa cum am spus, vom anunța rezultatele neoficiale mai târziu în ședință și vom anunța oficial rezultatele oficiale ale votării cu depunerea unui formular de 8 K cu SEC în termen de patru zile lucrătoare de la ședința de astăzi.

Acum că partea formală a ședinței de astăzi este amânată. Vă urez bun venit să prezentați prezentarea lui Elon. De asemenea, vom lăsa timp la sfârșit pentru întrebările dvs. Când vă puneți întrebările, v-aș ruga să le limitați la o singură întrebare, să încercați să le mențineți concentrate asupra afacerii companiei și să le păstrați pe scurt, astfel încât toată lumea să poată face rândul.

Sesiunea de întrebări și răspunsuri

Analist neidentificat

(Inaudibil).

Todd Maron - consilier general adjunct

Ai ceva de spus pe agenda pe care ai făcut-o, nu ceva în afara agendei. Este pe ordinea de zi?

Analist neidentificat

(Inaudibil).

Todd Maron - consilier general adjunct

Bine. Dați-i drumul.

Analist neidentificat

[Există] microfon? Este [Don]. Am vrut să comentez tipul de plan al opțiunii de stoc. În primul rând, nu am putut înțelege care au fost schimbările care sunt de la vechiul tău plan la cel nou? În al doilea rând, cred că este important că - atunci când votați în favoarea acestui lucru, este recunoscut faptul că 100% din stocul acestei companii va fi diluat cu 100% în 25 de ani, deoarece autorizează să fie emise 4% pe an. în conformitate cu acest plan. Warren Buffet a spus cu coco cola (inaudibil). Prin urmare, mă opun planului de compensare executivă. Desigur că a luat deja toate observațiile în legătură cu acele dezvoltări (inaudibile) care nu par tocmai corecte în funcționarea ședinței.

Todd Maron - consilier general adjunct

Mulțumesc. Evident, am pregătit o declarație de împuternicire cu recomandarea consiliului de administrație cu privire la planul de stimulare a capitalurilor proprii, care abordează multe dintre aceste probleme, dacă cineva dorește să se refere la procura cu siguranță. Revenind la prezentarea lui Elon doar pe scurt pe parcursul observațiilor sale, putem discuta perspectivele afacerii noastre și vom face alte declarații prospective, astfel de declarații sunt predicții bazate pe așteptările noastre actuale, evenimente reale sau rezultate ar putea diferi semnificativ din cauza unui număr de riscuri și incertitudini, inclusiv cele dezvăluite în cel mai recent formular al nostru 10-Q depus la SEC.

Astfel de declarații prospective reprezintă părerile noastre de astăzi nu ar trebui să se bazeze ulterior și putem renunța la orice obligație de a le actualiza după astăzi.

Așa că, cu asta, vă rugăm să-l întâmpinați pe Elon Musk.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

In regula. Deci, bine ați venit tuturor. Și ca întotdeauna mulțumesc pentru a fi investitor. Așa că vom face doar câteva diapozitive și apoi vom intra în întrebări. Deci este un dispozitiv complicat, care jus două butoane, bla, bla, bla … ceva, ceva.

Deci a fost un an grozav. Am produs și am vândut o mulțime de mașini. Acum suntem la 344 de milioane de mile conduse. Și mulțumit să spun, un fel de lemn de atingere că nimeni nu a primit o intrare serioasă permanentă în Tesla în toate acele mile conduse.

Și vreau să spun că aceasta este cu siguranță una dintre realizările noastre cele mai mândre și că ar trebui să spun și câteva accidente destul de nebunești. Am avut un ghid, de fapt cred că nu eram sigur că într-adevăr funcționează atât de bine și a fost tipul care a traversat doi pereți de beton la 110 mile pe oră. Există și aș spune doar că cred că mașina este într-adevăr în siguranță, dacă nu conduci fără clemă, iar cineva a condus fără clema. Amenda.

Deci, arată bine. Avem 126 de locații din întreaga lume, din China până în centrele de service din Norvegia, multe suplete. Încercăm de fapt să accelerăm lansarea Supercharges și mai mult. De fapt, până la sfârșitul acestui an, probabil că vom fi dublat din numărul respectiv de suplimente, astfel încât există un număr foarte mare de locații de Supercharge.

Și pentru Tesla, trebuie să găsim o soluție întreagă pentru a avea o experiență de conducere cu adevărat excelentă, de la momentul în care vă gândiți să cumpărați mașina până la a o primi, a o conduce, a deservi toate lucrările și, desigur, a o încărca. Așadar, cred că este important atunci când creezi un produs să te gândești la fel de bine la un nivel înalt la ce încearcă cineva să obțină și în ceea ce privește o mașină trebuie să meargă dintr-un loc în altul și, așadar, dorim ca întreaga experiență să fie la fel de pozitivă pe cat posibil. Și chiar doresc ca oamenii să-și iubească mașina.

Și, de fapt, scopul meu este ca oamenilor să le placă modelul S mai mult decât casa lor. Cred că acesta este de fapt cazul în unele situații. Și pur și simplu nu există acele produse bănești care să ofere bucurie oamenilor și am dori să fim unul dintre aceste produse. Și sunt destul de entuziasmat de unele dintre software-urile care vor ieși la sfârșitul acestui an, care ar fi furnizate proprietarilor vechi de Model S. Chiar asta va personaliza mașina mult mai mult. Vreau să spun că variază de la extrem de funcțional la nu chiar atât de mult, vei putea să-ți numești mașina și va apărea în aplicația mobilă cu acest nume. Așa că am găsit-o și pe ea și este veche (inaudibilă) și va fi o mulțime de personalizare cu mașina, vine să învețe comportamentul tău și se adaptează automat la ceea ce vrei. Așadar, lucruri precum direcțiile bazate pe trafic și integrarea calendarului și anticipează unde te avertizezi dacă există trafic de-a lungul drumului și un traseu alternativ, poate mai bun și un fel de lucruri. Deci, ne așteptăm să se extindă foarte curând.

Așadar, da, am menționat îmbunătățirile de navigare, în special direcțiile optimizate pentru trafic cred că este cu adevărat importantă. Așadar, ceea ce facem este similar cu cel pe care l-ați experimentat cu [căile] în care mașinile funcționează în mod colaborativ ca rețea, un fel de informații de proveniență din cloud în ceea ce privește informațiile despre trafic.

Așadar, pe măsură ce numărul modelelor S într-un cartier crește, calitatea traficului se va îmbunătăți de fapt destul de considerabil și aducem și sursa de date, mai multe alte surse de date. Deci, este ca ceva de genul a 20 de milioane de alte surse de date, dar cu prioritate modelului S ca sursă de date. Deci, în locuri precum Peninsula Iberia, ar trebui să fie destul de grozav sau West LA. Dar, pe măsură ce creșterea Tesla, aceasta va deveni din ce în ce mai bună. Și apoi am introdus o serie de îmbunătățiri hardware în ultimul an. O mulțime de lucruri subtile, dar există un număr important de domenii precum oglinzile rabatabile la putere, senzorii de parcare și, desigur, felul de scuturi subterane, ceea ce vreau să spun că nu sunt cu adevărat necesare, dar un lucru va fi util, astfel încât să puteți conduceți peste blocul de beton și fiți bine.

Așadar, vânzările au fost destul de bune și, în mod evident, încă mai sunt loc pentru îmbunătățiri, dar un început bun. Și am fost într-adevăr limită de producție, așa cum cred eu și cei mai mulți dintre voi veți cunoaște că cea mai mare constrângere este furnizarea de baterii. Și această constrângere este atenuată treptat pe parcursul acestui an și în următorul. Deci, ne așteptăm să acumulăm constant producția. În unele cazuri, vor fi schimbări importante de pas, modificări semnificative ale numărului de mașini pe care le putem produce și vom intra și pe mai multe piețe.

Așa că este un fel de unde am început. Evident că nu este într-un loc bun în ceea ce privește marja brută, dar în cele din urmă se încheie și cred că avem o marjă brută destul de bună pentru fiecare mașină vândută. Și ne așteptăm la o îmbunătățire constantă a marjei brute, în ciuda a ceea ce cred că este posibil să se întâmple, și vedem că se întâmplă într-un anumit grad, ceea ce înseamnă că numărul de opțiuni peste valoarea opțiunilor pe care oamenii le aleg pentru mașină se reduce ușor din cauza practicului accesibilității.

Așadar, ne așteptăm să vedem o ușoară scădere din partea persoanelor care cheltuiesc din ordinul unei mașini de 100.000 USD, la 95.000 USD o mașină, care este încă destul de mult. Așadar, ne-am extins la unele piețe foarte importante recent. Am terminat în China și avem o primire foarte bună acolo; există foarte mult interes pentru mașină. Deci, facem investiții dramatice sau semnificative în centrele de servicii și supraalimentatoare din China pentru a răspunde cererii.

De fapt, cea mai mare constrângere a noastră este cât de repede putem deschide centrele de service și instala instalarea Superchargers și să ne asigurăm că toate problemele locale de încărcare sunt rezolvate. Cu fiecare piață există probleme idiosincratice în jurul încărcării care se referă la codurile de construcție la modul în care funcționează rețeaua de electricitate. Și acestea pot fi destul de greu de rezolvat. Și avem câteva provocări, de exemplu, în Norvegia, care este cea mai mare vânzări pe cap de locuitor din lume, dar au o rețea electrică unică și ne-au luat câteva luni pentru a ajunge la o soluție bună acolo. Așadar, pe piețele pe care le deschidem chiar acum, încetinim în mod intenționat introducerea până când suntem siguri că serviciul - că va exista o întreținere bună și o capacitate bună de încărcare, deoarece nu avem oameni să au o experienta negativa.

Și apoi în ceea ce privește piețele de acționare a mersului pe dreapta, mă duc la Londra în acest weekend pentru a preda primele mașini cu volan pe dreapta și apoi vom merge în Japonia, Australia, Hong Kong și o serie de alte piețe la sfârșitul acestui an.

Gigafactive, cred că oamenii știu care este situația noastră acolo. Suntem destul de avansați în planificarea intervalului Gigafactive. Sunt destul de optimist în ceea ce privește reducerea potențială a costurilor și că costul pe unitate de energie. Cred că ne orientăm la o reducere de minimum 30%, [30 parte]. Și cred că este probabil conservator în acest moment. Cred că probabil vom face mai bine decât asta cu Gigafactory. Și mă simt foarte bine și în ceea ce privește parteneriatul nostru cu Panasonic.

Avem întâlniri zilnice Panasonic și apoi în fiecare săptămână are loc un fel de întâlnire mai cuprinzătoare. Iar Panasonic la început nu era sigur dacă ar putea fi realizate aceste reduceri de costuri, dar cred că acum sunt convinși că pot.

Și, desigur, acesta este Modelul X. Deci, ar trebui să spun că versiunea de producție a Modelului X arată de fapt diferită de aceasta, arată mai bine.

Unul dintre lucrurile care mă înnebunesc în privința mașinilor este că de multe ori veți vedea un fel de mașină de spectacol sau mașină demo, iar versiunea de producție este o versiune mult mai proastă a acestui lucru. Și la Tesla ori de câte ori arătăm o mașină ca un element demonstrativ, mașina de producție va fi întotdeauna mai bună decât ceea ce au văzut oamenii. Și acum uneori asta necesită foarte multe eforturi și este foarte dificil și asta este cu siguranță cazul Modelului X, dar avem două opțiuni, care este sau să producă o mașină uimitoare, care cred că va alunga oamenii sau va produce o mașină destul de bună. Și vrem să avem mașină uimitoare, care doar aruncă oamenii departe. Așadar, în cazul Modelului X, acest lucru a durat puțin mai mult decât ne-am fi dorit în special pentru a obține ușa flambajantă corect este extrem de dificil și atunci lucrurile pe care poate că nu le-ați aștepta foarte dificile, precum scaunele din al doilea rând sunt o provocare pentru că ceea ce ne propunem cu Modelul X este că, atunci când deschideți ușa flambantă, scaunele din al doilea rând au fost în mod esențial încadrate și dorim ca aceasta să se simtă ca o operă de artă ca și dacă deschideți ușa ar trebui să ne ofere experienta uimitoare. Vreau să spun că poate suna puțin prost, dar ar trebui să se simtă ca și - Și atunci, scaunul, vreau să spun că este doar scaunul, dar vrem ca scaunul să fie ca și cum ar fi o operă de artă ca ceva ce ai putea avea într-un muzeu. de aici mergem cu Modelul X de când sângeros.

Și, desigur, va avea o durată de acțiune [roată] cu mod dublu și ne așteptăm să începem să producem volum în al doilea trimestru anul viitor.

Și atunci Tesla a fost întotdeauna - marea strategie de rulare a Tesla a fost întotdeauna un proces în trei etape în care primul pas a fost volum redus, produs cu preț ridicat cu Roadster, apoi am obținut o mașină cu volum mediu cu preț ridicat cu modelul S și generația a treia fiind mașina cu costuri mai reduse. Și cu Gen 3 cu cea de-a treia mașină, ne așteptăm să fie vorba despre o mașină de 35.000 de dolari, cu o autonomie de peste 200 de mile.

Dar ar trebui să spun că 35.000 sună puțin accesibil, dar când luați în considerare economiile din utilizarea energiei electrice versus benzină în SUA, care se traduce eficient ca o mașină pe benzină de aproximativ 28.000 USD sau în Europa, o mașină pe benzină de aproximativ 22.000 USD până la 24.000 dolari. Deci, de fapt, accesibilitatea ar trebui să fie destul de mare, sunt foarte optimist în acest sens și vom încerca să facem ca mașina a treia generație să se întâmple cât mai curând posibil. Evident, Gigafactory este destul de aproape de crearea acelei mașini, volumul de producție al acelei mașini. Deci, vom avea grijă ca Gigafactory și instrumentarea și dezvoltarea acelei mașini Gen 3 să se mute în sincronizare pentru eliberarea de pe piață și, sperăm, deci într-un interval de timp pentru sfârșitul anului 2016.

Apoi am completat legătura dintre coastă și coastă cu Supercharges, astfel încât să puteți călători de la LA la New York bine și să asigurați de la distanță această rută. Și, de fapt, nu cred că am făcut o treabă bună de a explica prin intermediul mass-media cum ar fi acest traseu ciudat în felul acesta și se datorează faptului că inițial a fost ruta în care mi-am luat familia într-o călătorie rutieră.

Și apoi ne-a luat puțin mai mult pentru a finaliza traseul din cauza unui fel de a avea condiții de gheață și de iarnă și apoi de când este finalizat, copiii care merg la școală și ar fi fost dificil să decolăm o săptămână, așa că tocmai am avut o echipă Tesla într-o călătorie de fond și apoi o mulțime de clienți au făcut-o, de fapt cred că clientul a făcut-o înainte de a o face și am stabilit un obiectiv avansat de înregistrare pentru călătoria [burlacilor] din LA către New York în mașină electrică.

Și atunci, bineînțeles, până la sfârșitul acestui an, am fi vândut o grămadă de mai multe rute, astfel încât să fii capabil să mergi într-o manieră mult mai directă către New York sau din LA în Florida, bineînțeles că poți merge deseori în est și coaste de vest. Și astfel veți vedea că tipul de hărți completat cel mai mult până la sfârșitul acestui an și apoi unii cred că vom căuta Europa și vom face progrese bune cred că în China și în alte părți ale lumii pe frontul Supercharger.

Bine, deci am întrebări. Deci cei care au întrebări ar putea alinia microfoanele și voi merge pur și simplu de la unul la altul.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine, mergi mai departe.

Analist neidentificat

Salut. Numele meu este Benjamin. Și având în vedere că afacerea cu Toyota s-a încheiat de fapt și nu mai doreau baterii și doresc de fapt să treacă la celulele de combustibil cu hidrogen, am vrut să vă spun părerea că acum se va stinge gazul și veți merge să concurezi cu infrastructura pentru celulele de combustibil cu hidrogen și stațiile de încărcare electrică, care sunt perspectivele tale, cum ar fi concurența dintre cele emergente - reemergerea celulelor de combustibil în hidrogen în discuțiile dintre companiile auto și altele?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da. Așadar, în primul rând, ar trebui să spun că discuțiile cu Toyota nu au reușit. Doar că vom ajunge la sfârșitul programului RAV, electric RAV4. Și Toyota era interesată să facă un fel de tranzacție cu volum mare pentru pachete de baterii și viraje. Dar pur și simplu nu suntem în măsură să le putem aproviziona. Așadar, doar - până când amintim constrângerea de furnizare a celulelor, nu este posibil să facem o afacere cu volum mare. Așadar, ceea ce vom încerca să facem este să facem doar un fel de lucruri în așteptare deocamdată și să facem un cerc posibil, într-un an sau doi, odată ce vom reduce constrângerea de aprovizionare a celulei. Pentru că altfel, pur și simplu, pur și simplu mutăm o mașină de la spune Tesla la Toyota și este pur și simplu, nu prea realizează nimic. Așa că, de aceea, suntem așa [mergeți] pe Gigafactory, așa că trebuie să terminăm asta pentru a ne asigura că există suficientă sursă de ioni de litiu în lume.

După cum știe [Phil], nu sunt cel mai mare tip de pilule de combustibil. De obicei le numesc celule complete. Și vreau să spun că cred că o regulă bună pentru orice tehnologie de stocare ar fi să spunem bine, să luăm în considerare câteva situații cu valoare foarte mare, în care stocarea de energie electrică este extrem de importantă și oferă un avantaj mare petrecerii. Puteți spune bine, să ne gândim la telefoane mobile. Un telefon care durează mai mult este un avantaj strategic esențial, nimeni nu folosește baterii. Bine. Ei bine, asta este ceva cu adevărat scump, cum ar fi aproximativ 200 milioane de dolari satelit? Ei bine, nimeni nu folosește celule complete acolo, bine cazul închis.

Analist neidentificat

Mulțumesc.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine.

Analist neidentificat

Salut. Observațiile mele sunt pentru dumneavoastră domnule Musk și, de asemenea, pentru Dr. Jerome Guillen. Și doar pentru a vă reaminti că în țările dezvoltate avem o mulțime de femei care ar dori să cumpere Tesla, dar trebuie să fie un pic mai mult favorizate de femei. Celor dintre noi care avem o putere de cumpărare suficientă, ți-aș spune nu tinerei, ci genul de generație mai veche și nu suntem la fel de înalți ca bărbații sau generația mai tânără, așa că avem o mică dificultate în a ajunge la pedalele și fiind, de asemenea, mai sus pe scaune.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine.

Analist neidentificat

Așadar, observațiile mele către dumneavoastră, domnule Musk și Guillen, care este ca nașul Modelului S, este să-l facem puțin mai prietenos cu femeile, pentru că, până la urmă, suntem majoritate. Și, în sfârșit, aș dori să spun că cine are o mașină, ar trebui să spună yum atunci când se apropie de mașină, iar Teslas sunt cu siguranță yum, yum, yum. Mulțumesc.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Ei bine, multumesc. E o idee buna. Mulțumesc. Deci, ar trebui să spun că suntem alături de Modelul X, cu siguranță că acordăm mai multă atenție nevoilor femeilor din Modelul X. Și cred că ai dreptate, probabil că avem un pic prea centrat pe S Deci, sperăm să corectăm asta cu X.

Analist neidentificat

Salut domnule Musk. Ma numesc [Russell Cansella] si sunt un actionar multumit. Întrebarea mea de astăzi este de fapt despre materia non-banală a mărfii, celulele Tesla din magazinele sale, este de asemenea o funcție mai mult sau mai puțin ca uniformă pentru specialistul produs Tesla.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Dreapta.

Analist neidentificat

Am vrut doar să știu dacă există vreo considerație pentru îmbunătățirea sau actualizarea acestora ca o modalitate de a le alinia cu brandul Tesla. Mulțumesc.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da. Deci cred că este un lucru bun că intenționăm să facem asta. Da. Mulțumesc. Ai dreptate.

Analist neidentificat

Deci, acesta este [Mitchell] din LA. Am o întrebare cu privire la Modelul X și, pe măsură ce ridicați și, evident, problemele legate de baterie, mă refer la probleme de aprovizionare. Și sunt sigur că există mai mult cerere decât ofertă. Vei putea să urci sau plănuiești să urci chiar și din ținta inițială pe care ai avut-o pentru anul 2015 și anii următori și vei veni cu adevărat cu opțiunea de flotă modernizabilă?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Vom încerca, prin urmare, să ne asigurăm că producția vehiculului corespunde disponibilității bateriilor. Și, evident, avem unele dependențe externe de acel front, dar vom încerca să urcăm cât mai repede. Așadar, cred că la un moment dat vom atinge probabil o anumită limită a cererii clienților, dar vom urca cât mai repede, în timp ce putem ramifica producția noastră și vom vedea care va fi această limită. Dar simplu pentru noi să spunem cu certitudine ce este, dar vom încerca tot posibilul să ne creștem producția și apoi să vedem care este limita cererii.

Pe fața scaunelor, trebuie să recunosc că, istoric, locurile noastre nu au fost cele mai bune. Și ne propunem să oferim o plăcuță de siguranță modernizată în acest an, care va fi atât mai sportivă cât și mai confortabilă și va fi oferită și ca reamenajare. Deci, dacă doriți să vă actualizați mașina anterioară, puteți face asta. Între timp, am făcut de fapt o serie de îmbunătățiri subtile ale confortului scaunului în ceea ce privește îmbunătățirea spumei, tipul de spumă care se află pe scaun și am cam ridicat scaunul, astfel încât acesta este încă prea strâns în ceea ce privește arcurile de sub scaun, deci este închis scaunul pentru a se încununa ușor și astfel am reparat acest lucru, iar apoi suportul lombar este puțin prea înainte, așa că am și fixat asta.

Deci, toate aceste schimbări se duc în scaune; cei mai mulți dintre ei au făcut-o deja, Lombars cred că este la aproximativ o lună. Și asta face o diferență substanțială în ceea ce privește confortul chiar și al scaunului de bază. Scaunele au fost ca o bancă.

Analist neidentificat

Mulțumesc.

Analist neidentificat

Salut domnule Musk, doar o întrebare rapidă. În ceea ce privește genul 3 sau poate nu din ceea ce am înțeles, Tesla a abandonat marca comercială pentru modelul E.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Am o poveste amuzantă pe acel front.

Analist neidentificat

Da. Deci, în afară de o aparentă dorință de a sparge cel mai mare combo din lume.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da.

Analist neidentificat

Ce a motivat această decizie, este felul în care am sens pentru gândirea de acolo?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da. Deci, vă spunem felul nostru de proces de gândire foarte profund despre branding aici. Așadar, avem S și X și apoi un prieten m-a întrebat la o petrecere, hei, de ce nu scoți mașini din generația a treia ca și cum ai avea S și care X, [mile suplimentare] o vom face E. Și atunci a rămas blocat, chiar dacă glumim. Și apoi doar un fel de adăugare la acesta, de asemenea, doar [pentru ultima] marcă a modelului Y.

Și cred că lucrurile sunt destul de uscate în lumea mărcilor comerciale, așa că deja am preluat acest lucru. Și atunci Ford ne-a sunat și au spus că ne vor da în judecată pentru că am folosit modelul E, nu știu, bine, cum ar fi sexul viitor al lui Ford, vreau să spun că este oribil.

Analist neidentificat

Asta va sfârși pe Twitter.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Deci, cum ar fi bine, bine, nu vom folosi Modelul E. Și acum, când ne gândim atât de bine, poate că altceva putem folosi. Deci încercăm alte câteva, iar mărcile comerciale sunt în proces, aplicațiile sunt în proces, deci nu pot spune care sunt, dar cred că avem ceva care ar putea fi un lucru bun, s-ar putea să funcționeze destul de bine.

Analist neidentificat

Salut. [Roy Philipos], filosof și antreprenor din Philadelphia, acționarul lui Tesla. Acum doi ani am fost aici să vă întreb despre vânzările Model S și mi-ați menționat 8.000 de unități atât de răspândite și se pare că acum s-au întâmplat lucruri mult mai bune, ceea ce este bun pentru toți acționarii Tesla.

O întrebare de astăzi este că ai menționat că intenționezi să renunți la Tesla ca CEO la un moment dat, poți vorbi mai mult despre asta și pe cine vrei să fii CEO al companiei după ce faci pasul jos din acea poziție? Mulțumesc.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Ei bine, nimeni nu este un director general al unei companii pentru totdeauna, vreau să spun că până la urmă te vor duce. Deci, în cazul meu vreau să spun că este destul de dificil să spun că sunt CEO al două companii. Și nu a fost niciodată intenția mea de a fi CEO, am încercat să nu fiu CEO destul de greu și, în cele din urmă, o fi fost asta, fie compania nu avea să o facă. Deci, ce trebuie să încerci? Așadar, ceea ce m-am angajat este să fiu CEO al companiei prin producția de volum a mașinii de a treia generație, deci este undeva, nu știu un interval de timp de patru sau cinci ani. Și atunci trebuie să văd cum merg lucrurile în acel moment și dacă este, dacă este un fel de reușit să fac asta la nivel personal, fără să scot fundal, în esență, atunci voi continua să fac asta altfel, probabil că va trebui să găsesc altcineva. Avem foarte mult timp pentru a rezolva asta.

Analist neidentificat

Așa că, ai văzut că poate câțiva ani, vine destul de mult pe o mașină de producție de volum.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Cred că am fost da, cu siguranță, CEO pentru ca să zicem patru sau cinci ani și atunci este un fel de TBD după asta. Dar asta este angajamentul pe care l-am făcut față de oamenii de la Tesla și, de asemenea, față de investitori, că mă voi asigura că vom executa prin intermediul unei mașini cu volum ridicat, la un nivel minim, iar apoi, bineînțeles, am evaluat acel punct.

Analist neidentificat

Bine. Doar o urmărire rapidă, am cerut să vă vorbesc acum de doi ani, să vă vorbesc pentru a vă spune că sunt și super geniu ca tine.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine. Sunt unul, dar bine.

Analist neidentificat

Nu, îmi pare rău, nu sunt. Spun doar că acest lucru este pentru toți în beneficiul acționarilor Tesla din lume, sunt capitalist ca și tine, sunt și treapta a doua. Am așteptat zece ani acum ca cineva să-mi dea o a doua privire, o a doua privire completă și să spun că acolo vedeți o minte foarte avansată în fața lor. Deci, vă întreb astăzi, îmi puteți arunca o a doua privire?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine. Nu sunt sigur care este a doua privire, nu sunt sigur în ce privință?

Analist neidentificat

Aș dori să vină în funcția de vicepreședinte al Tesla.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Ei bine, nu avem un loc de vicepreședinte. Dar da, vreau să spun că asta este - nu cred, trebuie să spun nu. Imi cer scuze.

Analist neidentificat

Îmi pare rău, pot depune și cererea pentru viitoare funcție de CEO. Dar cel puțin aș dori să vin în Consiliul de Administrație. Imi cer scuze. Este în beneficiul acționarilor Tesla?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Cred că trebuie să trecem la o altă întrebare, furnizorii de microfon?

Analist neidentificat

Imi cer scuze. Multumesc pentru timpul acordat.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

In regula.

Analist neidentificat

Bună ziua, domnule Musk. Știu că obiectivul dvs. pe termen lung este mai degrabă decât să vindeți piața Tesla, dar să accelerați vehiculele electrice din întreaga lume. Și se pare că nimeni nu se potrivește cu adevărat cu ceea ce facem la Tesla cu rețeaua Supercharger în ceea ce privește încărcarea rapidă în schimbarea bateriilor cu baterii cu mare energie. Mă întrebam să avansez obiectivul pe termen lung, obiectivul pe termen lung, ar avea vreodată sens să deschidem Supraîncărcătorul sau un încărcător similar, poate o stație de încărcător junior către alți producători, poate pe bază de abonament sau să lucreze cu ei pentru a face De asemenea, mașinile lor sunt compatibile, deoarece se pare că nimeni nu dorește doar să depună efortul de a face ceva aproape de Supercharger în ceea ce privește capacitatea?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da. Așadar, în ceea ce privește supraalimentatoarele, nu se creează un fel de [volt-mașină] sau ceva, trebuie de fapt să avem alți producători care să folosească supraalimentatoarele, trebuie doar să creeze mașini electrice care să poată accepta nivelul de energie sau nivelul de putere al supraalimentatorului.. Deci, Supercharges, generația actuală de Superchargers a scos 135 de kilowati și intenționăm să mergem de acolo, dar nu există o altă mașină electrică care să poată accepta ceva apropiat de 135 de kilowati. Suntem mai mult decât fericiți că alți producători fac acest lucru. Și am spus asta în câteva rânduri public. Nimeni nu s-a apropiat de noi și a spus bine că ar dori să o folosească. Ne bucurăm că le facem în acest sens. Trebuie doar să contribuie la costul de capital, cum ar fi bine, care este procentul din timp care sunt mașinile lor folosind rețeaua Supercharger și apoi pot aduce o contribuție proporțională cu utilizarea de către clienți a rețelei Supercharger. Deci, suntem foarte deschiși la așa ceva.

Analist neidentificat

Mulțumesc.

Analist neidentificat

Domnule Musk, sunt din Los Angeles. Și aș dori să cumpăr un sacou de raliuri al echipei care s-a dus la New York.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine.

Analist neidentificat

Și nu o vindeți.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine, am putea.

Analist neidentificat

Vă recomand să urmați comentariul altcuiva despre reproiectarea accesoriilor Tesla, dacă acesta este un accesoriu. Cu siguranță, majoritatea oamenilor care erau acolo cu mine, urmărind băieții să înceapă. Ei bine, cum obținem asta, nu este disponibil. Dar problema reală pe care o ridic astăzi este că Superchargers sunt unice și plasate individual. Ce zici de a le pune pe o platformă metalică pe o ofertă plană și de a le lăsa în loc și este gata, în loc de toată construcția pe care o faci. Cookie-cutter [prefabricat]. Te invit să te gândești, poate reduce costurile și viteza și livrează.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine. Mulțumiri.

Analist neidentificat

Bună, domnule Musk, sunt [Ben Clark]. Sunt un fan imens, acționar fericit, fericit proprietar Model X, viitor ocupant de nădejde al Merc. Așadar, sunt foarte recunoscător pentru timpul pe care îl acordați în întreaga lume și un fel de a răspunde regulat la aceste întrebări și de a vorbi în public; este un beneficiu imens pentru o mulțime de ingineri și inovatori și antreprenori actuali și viitori.

Am auzit că vorbești mult despre dorința ta de a accelera apariția vehiculelor electrice. Am înțelesul că veți fi extrem de fericiți dacă toți concurenții majori ar ieși mâine și anunțați vehicule electrice de lungă durată, cu un design excelent și performanță și cost redus …

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da.

Analist neidentificat

Până și în punctul în care cred că te-ai simți satisfăcut personal dacă Tesla Motors, care scoate din activitate toate aceste mașini electrice minunate.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine…

Analist neidentificat

Cel puțin să-ți fi satisfăcut obiectivul de a aduce …

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Piața auto este mare, sunt sigur că există multe locuri pentru multe companii.

Analist neidentificat

Așa că sunt un pic curios cum vă echilibrați dorința de a aduce vehiculele electrice de apariție care doresc concurenților dvs. să aibă aceste vehicule grozave care beneficiază lumea cu un fel de responsabilitate fiduciară de a maximiza valoarea acționarilor? Dacă puteți da un exemplu în felul în care faceți aceste compensații și ce decizii viitoare ați putea anticipa?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da, este o întrebare bună. Vreau să spun că este surprinzător faptul că nu au existat mai multe activități din partea companiilor auto pentru fabricarea de vehicule electrice serioase. Adică până acum ceea ce am văzut este de fapt numărul de mașini electrice pe care le fac este minimul necesar pentru a satisface reglementările. Și atunci când aceste regulamente sunt dispuse, atunci reduc sau elimină programul vehiculului electric. Deci, este surprinzător și încă speram cu adevărat că alte companii auto să se angajeze în programe mai serioase pentru mașini electrice. Și încerc să mă gândesc la modalități de a ajuta asta. Acesta ar fi un rezultat bun.

Vreau să spun că nu cred că succesul lor este neapărat pentru detrimenții Tesla, deoarece în final avem nevoie de toate mașinile electrice - toate mașinile pentru a merge electric. Iar piața auto este enormă. Adică există 100 de milioane de mașini noi făcute pe an și există o flotă existentă de aproximativ 2 miliarde de mașini. Așadar, chiar dacă toate mașinile ar fi electrice, imediat toate mașinile noi produse, ar fi nevoie de 20 de ani pentru a înlocui flota.

Și dacă te uiți la numărul de mașini pe care le face Tesla, au fost 22.500 anul trecut și vor fi un fel de 35.000 anul acesta. Aceasta este o creștere procentuală mare, dar este un procent foarte mic al pieței de ansamblu. Și avem un drum lung de parcurs doar pentru a ajunge lângă punctul zecimal în ceea ce privește cota de piață, cum ar fi 10 peste.

Deci, da, vreau să spun că fac ceva destul de semnificativ pe acest front, care ar trebui să fie un fel de controversat în ceea ce privește brevetele lui Tesla. Dar probabil că vreau să scriu ceva, astfel încât să pot să-l articulez corect și să explic raționamentul deciziei.

Analist neidentificat

Bine.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da mulțumesc.

Analist neidentificat

Buna numele meu este David. Sunt acționar. Am o întrebare legată de baterii. Cât de îngrijorat sunteți despre o nouă chimie a bateriei, cum ar fi o baterie cu carbon dual? Și cât de repede ar putea fi reînceput acest Gigafactory pentru a face această nouă baterie?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Este rar că, dacă va trece când nu există o nouă chimie a bateriei care este anunțată. Dar ar trebui, poate oameni buni, un filtru bun pentru evaluarea oricărei noi chimii a bateriilor în funcție de potențialul acesteia. Dar metrica cheie este densitatea energetică, deci energia pe unitate de masă sau volum. Aceasta este diferită de densitatea puterii. Densitatea puterii este viteza cu care puteți extrage energie. Energia este ca suma totală pe care o ai acolo. Energia definește intervalul dvs., iar puterea definește accelerația și rata de încărcare. Problema cu ceva ca abordarea dublă a carbonului este că densitatea energetică este foarte mică, doar aproximativ 20% din densitatea actuală de energie vândută. Acum densitatea puterii este foarte mare, o puteți încărca rapid, dar cel mai bine nu avem o constrângere a puterii. Deci modelul are într-adevăr multă putere. Deci, variază și într-adevăr costul pe unitate de energie, acestea sunt cele două lucruri importante. Acum, ceva ca carbonul dual este de fapt bine în ceea ce privește energia unității de cost, dar într-adevăr nu reușește cu greu la densitatea motorului.

Există potențiale descoperiri, dar încă trebuie să vedem unul pentru a vedea chiar și un singur exemplu în laboratorul nostru de celulă care lucrează la nivel de laborator, dar acesta este mai bun decât cel pe care îl avem sau cel pe care așteptăm să vină. sus cu. Și deci răspunsul meu întotdeauna când aud despre descoperiri chimice electrice este vă rugăm să ne trimiteți o celulă de probă care a dus întotdeauna la nimic.

Analist neidentificat

Mulțumesc.

Analist neidentificat

Hei, domnule Musk. Eu sunt [Kevin Wang]. Întrebarea mea este legată de Modelul X și a treia generație. Și vorbind despre alte activități ale producătorilor de mașini, am atins recent evenimentul BMW i3 test drive și, întrucât am fost foarte răsfățat de Modelul S, nu aș pleca în calitate de cumpărător i3. Dar totuși, aceste lucruri m-au impresionat foarte mult este faptul că interesul imens din partea consumatorului a apărut, așa că a ajuns un eveniment și apoi a rulat test drive-ul toată ziua și au înmânat oamenilor un fel de înscriere.

Așa că vine doar pentru mine că, dacă testul Tesla Model E sau Y este gata, vor fi vânzări ca tortul fierbinte. Iar căutarea în foaia de parcurs Modelul X are încă prioritatea. Așa că mă întreb, este nevoie de mult timp pentru a învăța cum să faceți față relațiilor generale acolo sau orice resursă constrânge ca bateria. Vă întrebați dacă puteți împărtăși o parte din rațional din punct de vedere al priorității?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da. Lucrul important este să ai o mașină plăcută convingătoare. Deci vreau să spun că am condus i3-ul și nu este rău, dar este foarte rar. Este bine în alte privințe, dar, pur și simplu, este greu de spus pentru majoritatea oamenilor că ai putea înlocui mașina pe benzină cu un i3.

Analist neidentificat

Nu mă impresionează deloc i3, spun că dacă aveți Modelul E gata.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Dreapta.

Analist neidentificat

Că ai putea prelua piața?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Sigur. Deci, problema există pentru ca noi să putem crea o mașină plăcută convingătoare, avem nevoie de multă producție de baterii și trebuie să fie la un preț suficient de accesibil, încât să nu distrugă accesibilitatea mașinii. De aceea, Gigafactory este vital pentru a ajunge la acel nivel de volum și pentru a reduce costurile prin economii masive de integrare pe scară și verticală.

Acum va trebui să spun inovații tehnologice în celulă, precum și felul de economii monstru de scară. Însă ceea ce încercăm să facem este să formăm totul la maxim pentru a ajunge la acel convingător accesibil, mașina convingătoare înseamnă că va avea o gamă lungă cât mai curând posibil, cât mai curând ne putem da seama cum să facem asta până târziu Perioada de timp 2016, pentru asta ne propunem, înseamnă că putem produce în mod evident o mașină precum i3 sau poate probabil mai bună decât i3 în acest moment, dar pur și simplu nu ar fi grozav. Ar fi în regulă și nu ar fi chiar, nu ar fi uimitor.

Analist neidentificat

Am înțeles. O urmărire rapidă, așa că cel puțin pentru Gigafactory. După cum înțeleg chiar acum, ați ales două state simultan, deci la ce interval de timp veți merge cu starea finală?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da. Deci, probabil vom face două sau poate trei state până la crearea unei fundații și completarea plantelor și obținerea aprobărilor și a tot. Cred că ar putea fi de fapt trei state în care o facem. Așadar, nu m-aș aștepta să facem o selecție jos pentru Gigafactive înainte de sfârșitul anului.

Analist neidentificat

Bine. Mulțumesc.

Analist neidentificat

Aș dori doar să-mi reproșez întrebarea despre cât de repede ar putea fi reînnoită această nouă compoziție de chimie a bateriei, cât de repede ar putea fi reîncărcat Gigafactive pentru noua compoziție a bateriei.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Ar fi destul de simplu să schimbăm compoziția anodului sau a catodului.

Analist neidentificat

Bine. Mulțumesc.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da. De fapt, ne așteptăm să evolueze anodul și catodul, nu este aproape dacă se întâmplă asta, ne așteptăm să se întâmple asta.

Analist neidentificat

Bine, domnule Musk. Numele meu este [Bob Ashmore], sunt acționar, sunt proprietar Roadster și proprietar Model S. Și am o întrebare despre dacă intenționați să faceți îmbunătățiri sau îmbunătățiri la Roadster și dacă nu, când pot să mă aștept la un alt vehicul de tip Roadster?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Deci, da, ne gândim la o actualizare destul de interesantă la Roadster. Sper să reușim să o facem mai târziu în acest an. Am spus că va fi anul acesta și încerc să o rezolv - adică da, o vom face anul acesta. Vor fi lucruri frumoase, dar și un fel de spate. Dar am spus că o vom face, o vom face. Deci, vom face ceva fain cu Roadster înainte de sfârșitul acestui an.

Și în ceea ce privește următoarea generație Roadster, acesta este - lucru dificil este să spun, bine cât de bine - valoarea bursei este pe termen scurt-mediu. Acest lucru este imposibil de spus, deoarece piața bursieră este un fel de maniace depresiv, mă refer în special în ceea ce privește Tesla. Dar, vreau să spun că motivul pentru care Tesla este atât de volatil este pentru că o mare parte din valoarea Tesla este o funcție de încredere a pieței în execuția noastră viitoare. Deci, dacă se întâmplă ceva care să diminueze sau să crească, acesta are un efect puternic asupra prețului nostru curent al acțiunilor. Nu putem face nimic în acest sens. Mi-aș dori să fie mai puțin volatil, sincer. Dar așa stau lucrurile acum. Așadar, aș spune că Tesla este o investiție foarte bună pe termen lung, dar este imposibil să spun ce este pe termen scurt.

Analist neidentificat

Sigur. Și doar o ultimă remarcă, scuze. Mă întrebam dacă, după ce-mi iau Tesla și după ce voi conduce un pic, veți fi dispus să veniți să luați masa cu mine.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Ei bine, apreciez cererea. Sunt destul de limitată de timp. Dar apreciez cererea.

Analist neidentificat

Aș putea să obțin cel puțin un autograf după întâlnire?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

În regulă. Sigur.

Analist neidentificat

Bine. Mulțumesc.

Todd Maron - consilier general adjunct

Îmi pare rău să faci asta. Dar mergem destul de departe, așa că o vom limita pentru ultimele două întrebări, dacă asta este în regulă.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine.

Todd Maron - consilier general adjunct

Mulțumiri.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

În regulă.

Analist neidentificat

Salut. Sunt un copil de 11 ani din Burlingame. Și așa am investit în Tesla anul trecut ca prim stoc. Și mă întrebam dacă aș putea face un tur al fabricii?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Absolut, doar [vorbi] la Tesla mai întâi și apoi ne vom asigura că se va întâmpla.

Analist neidentificat

Bine, mulțumesc.

Analist neidentificat

Bună, Elon. Eu sunt [Dave B.] Am fost membru activ la grupul de investitori hub Tesla Motors și avem multe discuții despre ajutorarea Tesla. Și una dintre întrebări seamănă cu genul 3 după cum ați menționat cu cele 100 de milioane de vehicule pe an și, de asemenea, cu această transformare masivă care se întâmplă în vehicule electrice. Întrebarea este ca și cum genul 3 va fi suficient pentru a propulsa să pregătească transportul mondial la vehicule electrice sau trebuie să existe un alt vehicul mai ieftin care să concureze sub 30.000, poate mai puțin performanțe într-un concurent din seria 3, mai mult ca o familie Camryish. să fii un nivel [sincer] care să fie foarte accesibil? Desigur, cu clienții de baterii care caută probabil între 5 și 10 ani, ceva de genul ar fi posibil. Dar puteți să vă împărtășiți din partea dvs. de gândire dacă este un vehicul sub 30.000 în 5 până la 10 ani, oarecare posibilitate, va folosi o platformă Gen 3 sau ar fi o platformă separată Gen 4?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Ei bine, cred că, ca regulă generală, ceea ce va face Tesla este orice set de acțiuni pe care credem că este cel mai probabil să accelereze aparițiile unui transport durabil. Deci, în mod clar, genul de mașini Gen 3 gen Sfântul Graal. Parcă ceea ce lipsește este că există mașini accesibile, nu sunt convingătoare, mașinile electrice nu sunt convingătoare. Există - există modelul S, care cred că este o mașină convingătoare, dar este scump. Așadar, ne lipsește cu adevărat acea mașină electrică convingătoare, critică și accesibilă Că cred că va avea un impact uriaș în ceea ce privește îndepărtarea umanității de combustibilii fosili.

Dincolo de asta, vom face orice măsuri suplimentare ne-am putea gândi pentru a trece transportul la electricitate. Așadar, cred că este logic să mergeți în camioane, deoarece consumă mult combustibil și probabil cu un cost mai mic decât Gen 3, dar este greu să spun că cred, dar cred că probabil. Deci da.

Analist neidentificat

Ultima întrebare rapidă, despre ce este instalația Lathrop, nu ați găsit nicăieri informații despre asta?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da. Deci, de fapt, ne extindem activitățile în zona Stockton. Lathrop este un fel de oraș în apropiere de Stockton. Așadar, în zona Big Stockton, Lathrop, desfășurăm o mulțime de activități de fabricație pentru a furniza componente fabricii Fremont. Așadar, pe măsură ce extindem producția la Fremont și intenționăm să ajungem la un nivel de 0, 5 milioane de unități pe an, trebuie să mutăm o grămadă de producție realizată în Fremont la alte fabrici, unele dintre care sunt deținute, unele dintre care sunt furnizori, pentru că nu putem produce la nivelul de 0, 5 milioane unități și să fim la fel de integrați ca și produsele la fel ca la Fremont. Deci ne așteptăm să facem o extindere substanțială în Lathrop, zona Stockton pentru a furniza fabrica Fremont.

Ei bine, fă câteva întrebări. Poate dacă puteți spune - dacă credeți că aveți o întrebare la care mulți acționari ar dori cu adevărat să știe răspunsul, atunci aș dori să vă adresați întrebarea, sunteți foarte sigur că ceilalți acționari vor să o dorească. Bine. Haideți să luăm câteva întrebări ale publicului general, așadar, în tricoul Tesla minunat pe care îl purtați.

Analist neidentificat

(Inaudibil).

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

El are dreptate. Există Antonio chiar acolo. Vrei să răspunzi la asta?

Reprezentantul companiei neidentificate

Așadar, nu-mi [văd] acțiunile. Am vorbit mai puțin de 25% din stocurile mele fluide, îmi place stocul și este o companie excelentă pe termen lung. Eu conduc o firmă de investiții, așa că trebuie să plătesc fonduri de investiții în lichidități, acolo unde s-au dus banii. Dar sunt un acționar pe termen lung al companiei pe care o dețin peste 75% din poziția mea, continuu să dețin stocul.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

In regula. Vom da 10 minute, așa că hai să mergem aici, tu și apoi tu.

Analist neidentificat

Ei bine, mașinile Tesla au de departe cea mai bună gamă de pe piață. Dar pentru mulți dintre noi, încă nu este suficient și aș dori să vă ofer provocarea Tahoe. Locuiesc în South Lake Tahoe. Vin destul de des în zona golfului. Și provocarea constă în creșterea a 7.000 de metri de la nivelul mării până unde locuiesc. Deci, provocarea este o mașină accesibilă, care poate face dus-întors de la Tahoe la zona golfului și înapoi.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Bine. Ei bine, cred că va fi ceva timp înainte, de fapt s-ar putea face în jurul călătoriei, dar vreau să spun că am putea produce o mașină așa cum facem asta chiar acum, dar mașina va fi cu adevărat scumpă și va avea o rată imensă de chirie. Deci, și probabil nu ar fi atât de util pentru majoritatea oamenilor, dar ar trebui să așteptați să observați o creștere constantă a gamei, gama disponibilă în orele suplimentare.

Așa că - mergeți mai departe - încercăm să facem super-o clipă și să trecem printr-o grămadă de întrebări.

Analist neidentificat

Bună, acționarul Tesla din Taiwan. Sunt norocos că putem cumpăra mașina Tesla în Taiwan, dar există încă mulți furnizori de componente Tesla din Taiwan. Știm cu toții că Tesla lucrează atât de mult pentru a reduce costurile pentru a produce mașini cu preț mai mic. Astfel că tot mai mulți oameni își pot permite. De aceea Tesla încearcă să construiască o nouă producție în China și să încorporeze și cu [Foxconn]. Deci, puteți împărtăși mai multe detalii despre asta?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Ne dezvoltăm relația cu [Foxconn] și cred că există un potențial foarte promițător în colaborare cu [Foxconn]. Adică Tesla va fi întotdeauna o companie de producție și este important să subliniem, dar considerăm că alianțele potențiale rapide precum [Foxconn] ne-ar putea extinde producția mai repede decât ar fi cazul altfel.

Deci, chiar la microfon. Da.

Analist neidentificat

Bine. Ați răspuns un pic la acest lucru despre cererea de aprovizionare mai devreme, dar a fost menționat că există unele reclamații în China cu privire la perioada de timp în care a fost nevoie de clienți să primească mașina. Și pe măsură ce ne extindem la nivel mondial, mă întrebam cum au fost obiectivele pe termen scurt și lung pe care Tesla trebuie să le atenueze?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Da. Vreau să spun că ceea ce încercăm să facem în special în China și pe toate piețele este să ne construim cât mai repede infrastructurile de servicii și de încărcare, aș dori să ne putem da seama cum să facem asta mai repede, dar vom îndeplini și instrucțiunile mele echipa va cheltui bani cât mai repede posibil, fără a fi irosită. Deci nu există buget, nu există restricții arbitrare, încercăm să mergem cât de repede putem.

Deci, da, vreau să spun că mergem destul de repede în comparație cu majoritatea altor companii, dar da, mergem cu viteză.

Analist neidentificat

[I] un fel de a crea o soluție astfel încât soluții pe termen mai scurt, cum ar fi să ofere stimulente sau să le spunem un pic, este timpul grozav cum să le clasificăm puțin?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Cererea nu este problema noastră, mergi mai departe, ocupă trebuie fantastic.

Analist neidentificat

Imi pare rau.

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Scuze, nu mi-am dat seama că ai microfonul acolo.

Analist neidentificat

Mulțumesc mult pentru ceea ce faci pentru noi, oamenii pentru spațiul tău final. Întrebarea mea este poate două următoare (inaudibile) și următoarele transformări cred că pentru mașini sunt pilote automate, autovehiculând prin tehnologii, ai menționat că investești în asta. Ne puteți oferi o actualizare unde sunteți?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Așadar, cred că facem progrese într-adevăr bune pe partea de pilotare automată și sunt sigur că în mai puțin de un an veți putea merge de la autostradă pe rampa la autostradă, fără a atinge niciun control. Dați-i drumul.

Analist neidentificat

Menționați că a treia generație va fi mai degrabă ca o producție de masă în mașina cu vehicule low cost, cred că Nissan Leaf are deja ceva de genul, sunt cam 20-K. Deci, mă întreb doar în zona de reducere a costurilor și a masei, care este avantajul competitiv al Tesla și cum aveți de gând să creșteți pe piața respectivă?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Ei bine, cred că problema este cu Leaf este că gama este destul de mică. Și deci, nu este tot atât de competitiv în comparație cu mașinile pe benzină cu puncte de preț similare, cu excepția cazului în care aveți doar nevoi foarte mici. Cheia este să aveți o mașină la prețuri accesibile. Și sper că Tesla va fi competitivă în această privință. Cred că vom fi și sperăm că Nissan și multe alte companii produc astfel de mașini. Și dacă fac acest lucru raportează Tesla, le spun mai multă putere.

Analist neidentificat

Sunt titular de rezerva Model X 6715. Credeți că este posibil să-mi vedeți mașina ca în jurul lunii iulie a anului viitor? Iar cealaltă întrebare este o evaluare de o miliameră de oră, actualul cred că este 3.100 care a fost folosit. Există vreo șansă să vedem în timp pentru modelul X, la fel ca în jur de 4.000 sau un fel de citit?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Nu sunt sigur, dar vrei să spui …

Analist neidentificat

Evaluările de miliamp pentru fiecare celulă individuală, aproximativ 3.100 cred?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Există o mulțime de restricții la puterea de ieșire, deci există o mulțime de constrângeri la puterea de ieșire a sistemului care nu sunt conduse doar la nivelul celulei. Vreau să spun că acum, da, sunt mai mulți colecționarii actuali și, de exemplu, principalii antreprenori și fuzioniști și așa ceva. Așadar, va trebui să sortăm mai mult trenul de putere pentru a avea o îmbunătățire semnificativă a puterii. Deci, bine, ultima întrebare. Scuze.

Analist neidentificat

Numele meu este [Anne Lincolnshire] și sunt o pasionată nebună a mașinilor sportive. Și aș dori să știu că există posibilitatea ca Tesla să participe la Raliul Dakar, pentru că un model X care îngrijește [dunele] unui [joc cheie] ar fi călătoria ta cu banii?

Elon Musk - co-fondator, CEO și președinte

Ei bine, cred că este o cursă minunată. Nu avem de gând să fim implicați în nicio activitate de curse pe termen cel puțin scurt sau mediu. Adică cu adevărat accentul nostru este pe dezvoltarea de noi produse și creșterea producției. Și tot genul de curse se referă la generarea cererii. Și astfel începem să lovim constrângerile cererii în loc de constrângerile de producție care au sens pentru noi să ne concentrăm pe producție. Mulțumesc.

Recomandat:

Nou

Tesla Intenționează Să Reducă Dimensiunile în Hong Kong După Ce Stimulentele EV Au Fost Reduse, Spune Raportul - Electrek

Elon Musk, CEO Tesla, a descris o dată Hong Kong drept „oraș far pentru vehicule electrice”, datorită ratei sale extrem de ridicate de adoptare a VE. La fel de bine l-ar fi putut numi un „oraș far pentru Tesla”, deoarece majoritatea acestor vehicule erau Tesla, care deținea peste 80% cota de piață pe piața EV din Hong Kong. Dar guvernul

Citeşte Mai Mult
Feribotul Electric Complet Reduce Emisiile Cu 95% și Costă Cu 80%, Aduce 53 De Comenzi Suplimentare - Electrek

Operatorii primului feribot complet electric din Norvegia încep să obțină câteva date bune despre vehicul și nu este deloc impresionant. Aceștia susțin că feribotul electric complet reduce emisiile cu 95% și costă cu 80% în comparație cu omologii alimentați cu combustibil, iar rezultatele atrag clienții. Feribotul în cauză se numește „Ampere” și

Citeşte Mai Mult
Tesla (TSLA) Este Pe Punctul De A Lansa Rezultatele Din Al Patrulea Trimestru - Iată Ce Să Vă Așteptați - Electrek

Tesla (TSLA) urmează să lanseze rezultatele financiare ale celui de-al patrulea trimestru 2017, miercuri, 7 februarie, după închiderea pieței. Ca de obicei, comunicarea rezultatelor va fi urmată de o convorbire de conferință și Q&A cu conducerea Tesla la 14:30 pm Ora Pacificului (17:30 Ora de Est). Aici aruncăm o privire asupra a ceea ce atât strada cât și

Citeşte Mai Mult
Alegerea Editorului
Comentarii Cel mai bun pentru săptămâna
Popular pentru a doua zi
  • Muncitorii Tesla Spun Că Faza Cu Unelte Soft A Trecut în Pericol în Interior și 039
    2024

    Doi lucrători pro-sindicali din fabrica Fremont de la Tesla vorbesc despre riscurile potențiale de siguranță legate de eforturile frenetice pentru atingerea obiectivelor de producție pentru modelul 3. Elon Musk, CEO-ul Tesla, a declarat că compania intră în „iadul producției”. Odată cu stresul crescut din fabrică, cei doi muncitori se tem că orele excesive vor duce la supraîncărcarea,

  • Tesla Vând Mașini CPO Pe Autotrader.com
    2024

    Membrul TMC spectrablue a subliniat săptămâna trecută că Tesla a început să listeze mașini pe site-uri terțe precum Autotrader.com. Tesla a vândut anterior acele mașini doar pe Tesla.com și o rețea de magazine deținute de companie. Compania ’ programul „certificat de proprietate prealabilă” le-a ajutat să controleze piața și să mențină prețurile de revânzare peste media industriei. Acum sunt suficient de importante

  • WSJ: Ingineri Ambițioși Automobilisti Tesla Push Angered
    2024

    Se pare că inginerii Tesla sunt săriți pentru că nu cred că hardware-ul Autopilot 2.0 poate îndeplini promisiunea deplină de auto-conducere pe care Elon Musk o face cu mândrie. Wall Street Journal spune că Sterling Anderson, anterior directorul Autopilot, a decis să părăsească Tesla în decembrie, deoarece nu era de acord cu afirmațiile pe care Musk le făcea cu privire la

  • Tesla News Roundup: Avantajele Bateriei Mari, Tesla Semi Range și Cel Mai Rapid SUV Din Lume
    2024

    A fost o săptămână aglomerată pentru știrile Tesla, cu povești care se dezvoltă în jurul programului Autopilot, Tesla Semi și un nou record de viteză pentru modelul X. Aflați mai jos săptămâna asta și 8217; Îmi plac bateriile mari și nu pot minți - Membrul TMC Chad Schwitters a arătat că bateriile mari sunt aproximativ

  • Tesla Solicită Consiliul Național Pentru Relații De Muncă Reclama A ' Campania De Publicitate
    2024

    Consiliul Național pentru Relații de Muncă a depus joi o plângere împotriva lui Tesla, prin care se pretindea că lucrătorii erau descurajați să distribuie informații pro-sindicale, încetează să vorbească despre siguranța angajaților la sindicatul United Auto Workers (UAW) și s-a oprit din fotografierea acordului de confidențialitate pe care trebuiau să îl semneze. Tesla s-a aruncat înapoi spunând că reclamațiile sunt fără merit. „Pe măsură ce ne apropiem

  • Oferta Tesla ' Reduceri Pentru Showroom ' Până La 30 K $
    2024

    Tesla stimulează stimulentele pentru a atinge obiectivele de vânzare, oferind un discount de showroom de până la 30.000 USD la vehiculele P100D. Membrul TMC AmpedRealtor a distribuit un e-mail pe care l-a primit de la un consilier local de vânzări Tesla, care a preluat unitatea de vânzări: Bună [AmpedRealtor], sper că acest e-mail vă găsește bine. Mă întind pentru că tocmai am anunțat un stimulent